کیا ثبت

آدرس ما

تهران، ولیعصر، بالاتر از ونک، کوچه شریفی، پلاک55، واحد13

آدرس ایمیل

info@kiasabt.com

وبلاگ

خانه   /   وبلاگ

جستجو کنید

مقالات اخیر

موضوعاتی که برای ثبت شرکت نیاز به مجوز دارند .

ثبت برند طلا و جواهر

ثبت شرکت فوری و ارزان

ثبت شرکت در انگلیس

ثبت شرکت مواد غذایی

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی

شبکه های اجتماعی

موضوع شرکت ها با توجه به فعالیت آن ها مشخص می گردد . در واقع موضوع شرکت ها مشخص کننده هدف تجاری آن هاست . موضوع شرکت باید دقیقا و صراحتا در اساسنامه توضیح داده شود . در برخی از شرایط به دلایلی ممکن است نیاز باشد تا موضوع شرکت تغییر کند . برای تغییر موضوع فعالیت شرکت باید مجمع فوق العاده ای از بازرسین و سهامداران را تشکیل دهند . مدت زمان مورد نیاز برای تغییر موضوع فعالیت شرکت حدودا دو هفته می باشد .
یکی از چالش های بسیار مهم برای افرادی که قصد راه اندازی شرکت خود را دارند این است که چه نوع شرکتی را برای ثبت و تاسیس انتخاب کنند . برای این که بهترین نوع شرکت را انتخاب کنیم ابتدا نیاز است که با انواع شرکت ها آشنا شویم .
کلیه افراد ایرانی و خارجی می توانند در کشور ایران، ثبت شرکت نمایند . شرکت هایی که مرکز اصلی آن ها در جایی غیر از ایران باشد، شرکت خارجی محسوب می شوند . بر حسب ماده 3 قانون ثبت شرکت ها، برای این که شرکت خارجی در ایران قادر به تجارت و انجام فعالیت باشد دو شرط لازم است، اولا در کشور مبدا به ثبت رسیده باشد و دوما در اداره ثبت شرکت های تهران نیز به ثبت برسد تا بتواند در ایران معاملات تجاری داشته باشد .
انتخاب اسم شرکت جزء مهم ترین مراحل ثبت شرکت به حساب می آید . انتخاب نام شرکت یک فرآیند حیاتی است که نیازمند دقت و مطالعه دقیق است . شما نمی توانید هر نامی که می خواهید روی شرکت خود بگذارید، بلکه می بایست با توجه به محدودیت ها و استانداردهای موجود برای شرکت خود نامی را انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم مرتبط با فعالیت های شرکت باشد .
ثبت شرکت اولین گام در حرکت به سوی فعالیت های اقتصادی به صورت قانونی است . منظور از ثبت شرکت رایگان، ثبتی است که به تنهایی و با دانش فرد متقاضی باید انجام شود و  نباید از موسسات حقوقی و مشاوره تخصصی هلدینگ ها برای انجام این کار، کمک گرفت .
طبق قانون تجارت و گمرکی کشورمان برای آن که فعالیت های افراد در حوزه های تجاری مورد تایید قرار گیرد، ارائه کارت بازرگانی الزامی است . بر این اساس دریافت و اخذ کارت بازرگانی برای کلیه افراد حقیقی یا حقوقی که قصد فعالیت در حوزه واردات یا صادرات دارند، امری لازم و ضروری است .