کیا ثبت

آدرس ما

تهران، ولیعصر، بالاتر از ونک، کوچه شریفی، پلاک55، واحد13

آدرس ایمیل

info@kiasabt.com

وبلاگ

خانه   /   وبلاگ

جستجو کنید

مقالات اخیر

موضوعاتی که برای ثبت شرکت نیاز به مجوز دارند .

ثبت برند طلا و جواهر

ثبت شرکت فوری و ارزان

ثبت شرکت در انگلیس

ثبت شرکت مواد غذایی

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی

شبکه های اجتماعی

ثبت شرکت هلدینگ به عنوان یک واحد مدیریتی برای کنترل یک گروه از شرکت ها و دارایی ها استفاده می گردد . در حقیقت، شرکت هلدینگ خود به تنهایی فعالیت اقتصادی اصلی ندارد، بلکه تمام یا بخشی از دارایی هایش را در شرکت ها و یا دیگر واحدهای تجاری دیگر قرار می دهد .
هر کسب و کار و فعالیتی ممکن است پس از مدتی و بنا به دلایلی به انتهای خود برسد که شرکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند . شرکت های تجاری و غیر تجاری دارای شخصیت حقوقی هستند و از یک زمان آغاز به فعالیت می کنند . این شرکت ها ممکن است به دلایل مختلفی بعد از مدتی منحل شوند یا به عبارتی به عملیات خود خاتمه دهند .
در فضای کسب و کار ایران، تاسیس شرکت های سرمایه گذاری طرفداران خاص خود را دارد . شرکت سرمایه گذاری، به عنوان یکی از نهادهای مالی کشور، شرکتی است که به خرید و فروش سهام های شرکت هایی می پردازد که در بازار بورس فعالیت دارند . کسب سود در این شرکت ها هم می تواند از طریق میزان سود سالانه ای باشد که به هر شریک می رسد و هم می تواند به واسطه خرید و فروش سهام باشد .
برای داشتن یک فروشگاه آنلاین، یکی از مهم ترین اقدامات اولیه، تهیه و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است . یک فروشگاه اینترنتی باید دارای المان هایی باشد . مهم ترین آن ها داشتن برند تجاری فروشگاه اینترنتی معتبر است . ثبت برند فروشگاه اینترنتی مزیت های بسیاری دارد . هنگامی که برند خود را ثبت می کنید مشتریان بیش از پیش به شما اعتماد می کنند و اعتبار بیش تری به دست می آورید . خود همین موضوع باعث افزایش سود شما می شود .
خرید شرکت ثبت شده روشی کارآمد برای ورود سریع و قانونی به دنیای تجارت است . این فرآیند به شما این امکان را می دهد که از مزایای سابقه یک شرکت موجود بهره مند شوید .
استارت آپ (startup) در فارسی به شرکت نوپا ترجمه شده است و اولین کار برای راه اندازی آن ثبت استارت آپ است . استارت آپ ها می توانند در هر زمینه ای فعالیت کنند اما معمولا بیش تر آن ها را در زمینه تکنولوژی می بینیم . مزیت استارت آپ ها این است که با سرمایه کم می توانند مراحل رشد را دنبال کرده و به کسب و کارشما وسعت ببخشند . ثبت شرکت استارت آپ سبب کاهش هزینه ها و حفظ جایگاه اجتماعی و حرفه ای شما می شود .