ثبت شرکت در سنندج

سنندج پایتخت فرهنگی کردهای ایران به حساب می آید و دومین شهر بزرگ کرد نشین بعد از کرمانشاه است . شهر سنندج به شهر هزار تپه معروف است و همچنین به آن شهر مساجد نیز می گویند .

آب و هوای این شهر کوهستانی است .  توانمندی های استان کردستان در سه زمینه کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری فرصت های سرمایه گذاری بسیاری را برای فعالان اقتصادی فراهم آورده است .

برای ایجاد کسب و کار تجاری در سنندج و دیگر شهرهای ایران باید از مجموعه قوانینی که قانون گذار تعیین کرده، پیروی کرد . با توجه به کسب وکارتان می توانید شرکت های مختلفی را در سنندج راه اندازی کنید .

با ما در این مقاله همراه باشید تا با مراحل ثبت شرکت در سنندج بیش تر آشنا شوید .

نحوه ثبت شرکت در سنندج

ثبت شرکت از طریق اداره اسناد و شرکت ها در هر استان انجام می شود . در ابتدای کار لازم است از مشاوره یک کارشناس متخصص در این زمینه استفاده شود تا تمامی مراحل کار به طور کامل شرح داده شود . علاوه بر مراحل کار می تواند تمام مزایا و شرایط تشکیل و تاسیس شرکت را نیز شرح داده و اطلاعات کاملی در اختیار متقاضی قرار دهد .

در ابتدای کار ثبت شرکت در سنندج، شخص متقاضی مدارک مورد نظر را به کارشناس تحویل داده و از زمان تحویل مدارک، کار ثبت آغاز می شود .

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در سنندج

با فراهم شدن امکان ثبت آنلاین شرکت، دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان وجود ندارد . تمام مدارک لازم برای ثبت شرکت را می توان به صورت اینترنتی تکمیل و ارسال کرد . مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در سنندج به شرح زیر می باشد :

  • تصویر مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه کلیه شرکاء
  • دریافت تاییدیه آدرس و کدپستی محل شرکت
  • ثبت نام کد ثنا برای تمامی اعضای هیئت مدیره ( قانون جدید از آبان 1400 )
  • ارائه 5 مورد پیشنهاد نام شرکت، حداقل سه سیلابی به ترتیب اولویت
  • ارائه مجوز ( برای شرکت هایی که نیاز به مجوز دارند . )

هزینه ثبت شرکت در سنندج

یکی از مهم ترین بخش ها در خصوص ثبت شرکت، امور مالی می باشد . در این خصوص باید عنوان نماییم به دلیل مختلف بودن شرکت ها، هزینه ثبت شرکت ها نیز متفاوت است . برای استعلام هزینه می توانید با کارشناسان کیا ثبت تماس حاصل فرمایید .

زمان ثبت شرکت در سنندج

قانون تجارت زمان مشخصی را جهت تاسیس شرکت عنوان نکرده است . از زمان انتخاب نام شرکت ظرف سه ماه باید روند ثبت شرکت تمام شود . در غیر این صورت تمامی مراحل از بین خواهد رفت . اما در صورتی که مدارک شما تکمیل باشد، ثبت شرکت ظرف 14 روز انجام خواهد شد .

در آخر

جهت ثبت شرکت در سنندج می توانید از تجربه مشاوران موسسه کیا ثبت بهره برده و با تماس با کارشناسان خبره این موسسه در این زمینه و نیز در مورد ثبت برند از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در فرآیند ثبت شرکت در سنندج کمک کند .

تلفن های تماس کیا ثبت : 02188882588 – 02188888273

آدرس کیا ثبت : تهران – ولیعصر – بالاتر از ونک – کوچه شریفی – پلاک 55 – واحد 13