تفاوت ثبت شرکت در تهران با ثبت شرکت در شهرستان

ثبت شرکت در تهران و شهرستان

ثبت شرکت می تواند موقعیت و سکوی پرتاب بسیار خوبی برای هر فعالیت تجاری و هر کسب و کاری باشد . فعالیت بدون ثبت شرکت با محدودیت های بسیاری روبرو خواهد شد ولی با ثبت شرکت آن فعالیت از توان حقوقی و اعتبار بالای قانونی برخوردار خواهد بود .

تفاوتی ندارد که در کجای ایران و در چه منطقه ای سکونت دارید، ثبت شرکت باعث می شود که بتوانید به فعالیت خود سرو سامان داده و آن را رسمی و قانونی نمایید .

بین ثبت شرکت در تهران با ثبت شرکت در شهرستان یک سری تفاوت وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم . با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

تفاوت ثبت شرکت در تهران و شهرستان از جهت موقعیت مکانی

تهران به دلیل این که کلان شهر است ، متقاضیان زیادی معمولا شعبه اصلی شرکت را در تهران و سایر شعب را در شهرستان ها ثبت می کنند . در نتیجه آمار شرکت و تعداد ثبت شرکت در تهران بیش تر از شهرستان ها می باشد .

تفاوت ثبت شرکت در تهران و شهرستان از نظر هزینه

هزینه ثبت شرکت در تهران با شهرستان یک سری تفاوت دارد . به عنوان مثال هزینه ابطال تمبر سرمایه، حق الوکاله وکیل، هزینه پستی، هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار و هزینه ثبت در اداره ثبت شرکت ها ممکن است در تهران بیش تر از شهرستان ها باشد .

هزینه های جاری بزرگ ترین تفاوت ثبت شرکت در تهران با ثبت شرکت در شهرستان

هزینه های جاری در تهران بالاتر از شهرستان ها است . همین موضوع متقاضیان را ترغیب به ثبت شرکت در شهرستان می کند . هزینه هایی مانند تعیین محل اقامتگاه ( دفتر مرکزی شرکت )، عبور و مرور و ایاب و ذهاب که طبیعتا در تهران بالاتر است . متقاضیانی که در می یابند می توانند با ثبت شرکت در شهرها و شهرستان های غیر از تهران در مزایده ها و مناقصه ها شرکت کنند، ترجیح می دهند که شرکت خود را در خارج از تهران تاسیس کنند .

تفاوت در دریافت گواهی عدم سوء پیشینه

دریافت گواهی عدم سوء پیشینه در شهر تهران با مراجعه به مرکز پلیس 10+ صورت می گیرد، اما در شهرستان ها داوطلبان باید با ارائه معرفی نامه از طرف ارگان های دولتی یا شرکت، گواهی خود را دریافت کنند .

ارائه کارت پایان خدمت برای ثبت شرکت در تهران و شهرستان

برای ثبت شرکت در تهران لزومی به ارائه کردن کارت پایان خدمت نیست، اما در شهرستان ها ارائه کارت پایان خدمت از سوی مدیر عامل الزامی است .

تفاوت در موضوع فعالیت

برای ثبت شرکت در حوزه تولیدات در شهرستان ها باید مجوز اخذ گردد، اما در شهر تهران برای فعالیت نیازی به دریافت مجوز نیست .

سخن پایانی

به دلیل وجود موسسات حقوقی معتبر مانند کیا ثبت، ثبت شرکت در هر کجای ایران دیگر کار سختی نخواهد بود و تنها کافی است با موسسه کیا ثبت تماس حاصل فرمایید و درخواست های خود را مطرح کنید . کارشناسان کیا ثبت در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی خدمات لازم در حوزه ثبتی را به شما ارائه می دهند .

همین حالا با کارشناسان کیا ثبت برای ثبت شرکت ارتباط برقرار نمایید .

02188882588 – 02188888273